Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Sunday, April 08, 2007

(UN)ORTHOTDOX EASTER

Ustali ranom zorom. Poranili da stignemo na vreme u crkvu - u 11 :D. sv. Sava - srpska pravoslavna crkva u Njujorku. Bili smo vec jednom tamo, ali bilo zatvoreno. Mozda nas je pop na vreme spazio pa uspeo da se zakljuca ;). (... mnogo smo gresni ;) ). Stigli smo prakticno u sred sluzbe. Iako zakasnili sprovedose nas do mesta za sedenje - izgleda da je to ranije bila katolicka ili necija druga crkva pa ostale kupe - gre'ota da se bace ;). Naroda je bilo dosta - i ispred crkve i u crkvi. Valjda sve Srbi. Pop je pricao i na srpskom i na engleskom. I na kraju - procitao vaskrsnju poslanicu patrijarha Pavla. Ne znam, malo mi licilo na dnevnik na RTS - u. Mozda je do mene...

I tako, sluzba se zavrsila te krenemo na rucak. Naravno, zna se sta se jede i gde se jede na ovaj praznik. Susi u japanskom restoranu ;). Sta reci, hrana nije bila losa - prvi put probao zivu ribu. Doduse, bilo i praseceg i pileceg mesa - naravno i to sam probao :D. Hehe, sto se kaze, cisto da obelezim praznik ;). Zaboravih da napomenem - all you can eat for 14.xx. Mislim da nema potrebe da pricam da sam jedva dosao do stana :D. Planirali smo da odemo i gospel da cujemo, ali, opravdane okolnosti nas sprecile da prisustvujemo i tom dogadjaju te da kompletiramo ovaj nadasve nesvakidasnji Uskrs.

6 comments:

biljak said...

:)))
Dragi Majks, prosto moram da kazem - svidja mi se bome taj zivot koji vi tamo vodite! Ima tu i tradicije i noviteta i high tech-a i multikulturalnosti i degustacija kojecega razlicitoga! Malo je reci: tako cu i ja, Majk, samo kad ti u posetu dodjem! ;))

Unknown said...

Kako me nije mrzelo da kliknem na link za crkvu sv. Save u Njojorku (iako glavu ne dizem od posla hihihihi), vidim da 14. aprila ima neka gala proslava, koncert, sta li - pa ti toplo preporucujem da posetis tu manifestaciju (jer peva Merima Njegomir, pa sto samo 'neki' da idu na koncert, kad mozes i ti tamo hehehehehehehehe :):):))

Miroljub Radovanovic said...

@bilja: Dogovoreno ;).

Veljko said...

Lepo znaci, Majk se posvetio produhovljenju svoje duse, licnom i unutrasnjem blagostanju i miru = najeo se kod japanaca. :)

A bas steta za gospel. Gledajte da to ubodete sledeci put, cuo sam da je to pravi dozivljaj ;)

I sledeci put - sliiikeeee! Slika nikad dosta ;)

Anonymous said...

Majk,

Pusti ti Xeniju, lepo se obuci i idi na uskrsnju zabavu 14. aprila.
Ako je suditi po slikama sa godisnjeg banketa od prosle godine, medju silnim bakutama se nadje i pristojnih srbo-americkih snajki.
Nadam se da ce vecera da opravda investiciju od 70$ za kartu ;)

Miroljub Radovanovic said...

Hm, snajka mi je malo jaka rec. Asocira na zenidbu... Jos sam ja mlad za tako nesto ;)