Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Wednesday, April 04, 2007

Milford

... home of BIC. U subotu otisli u posetu bivsem kolegi. Radio je za BOA pa napustio. Gradic - tipicno americko predgradje. Kao u filmovima :D. Dok je radio za banku, svaki dan je putovao skoro 1.5 sat u jednom pravcu do posla i naravno nazad. Al' dobro, on i zena su nekako morali da se usklade gde ce da zive a gde ce da rade.

I tako, otisli, videli, malo posedeli sa ljudima - sto se kaze. U poredjenju sa NY - totalna suprotnost. Cak je i vazduh drugaciji, osetis da je cistiji. Ili se to meni samo cinilo...

5 comments:

Anonymous said...

Hoces reci, bilo vam je bezveze, ali si suvise fin da se bas tako izrazis ;)

Anonymous said...

Jesu vas posluzili cajem? Mislim, biti u Milfordu, a ne probati Milford caj - zvuci totalno bez veze! ;))

Veljko said...

E, bre biljo, uze mi ideju za cajeve! (ko mi je kriv kad razmisljam naglas :) ).

i sta sad da napisem... hm.... jel' ste se skijali? :D

Anonymous said...

Pobogu Veljko, covek nam je cak dao i link kao asocijaciju za komentar! Pitaj jesu li se brijali, jesu li pisali, otkud znam sta sve BIC radi! Istrazi malo! ;)))

Miroljub Radovanovic said...

@mmr: ja sam uvek fin ;)