Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Sunday, April 15, 2007

NY International Auto Show

Kakav bi ovo blog bio ako bar jedan post ne bi bio posvecen automobilima ;). I tako, u subotu odemo da posetimo NY International Auto Show. Da vidimo sta nam to novo spremaju Ford, Lexus, VW, Nissan, KIA, Ferrari, Jeep, ... Da vidimo najnovije trendove auto industrije. Proverimo kakvi vetrovi duvaju u svetu automobilizma. Ispipamo puls. :D.

Moram priznati da sam imao velika ocekivanja povodom izgleda hostesa na standovima. Reci cu samo, na ovom sajmu, izlagaci su bacili akcenat na automobile, ne na hostese. A nije bas da su svi imali automobile koji bi te raspametili ;). Al' dobro, moze se i bez hostesa. Valjda ;).

Prva stvar koju sam primetio je Lexus, verovatno koncept vozilo, moguce je da se nikad nece pojaviti u proizvodnji, prve dve slike na ovom linku. Najvise je bilo americkih proizvodjaca, sto je jelte, i logicno. Od evropskih smo videli Audi, BMW, VW, Mercedes, Ferrari, Porshe, Volvo, Mini. Valjda sam ih sve nabrojao. Moram priznati da sam najvise odusevljen Mercedesovim dzipovima. Komfor i kvalitet unutrasnjosti je na mene ostavio veoma pozitivan utisak. Jos kad bih imao para da kupim jedan takav. Cak mi se evropski vise svidjaju nego americki. Valjda sam navikao.

U svakom slucaju, 90% automobila je doslo sto se kaze u fulu, koza, klima, alu felne :D. I stvarno dobro izgledaju. Prvi put sam video i metalik belu boju. Moram priznati da boja izgleda interesantno iako nisam ljubitelj bele boje na automobilima.

Malo smo i "probali" automobile. Kao sto se na slikama vidi Mini je mini za mene ;). Najvise bi mi pasovao neki dzip (ili SUV sto bi ameri rekli) ili neki pick up. Doduse, ne bih se bunio ni za neki A8 ;)

Doduse, imam i jednu zamerku (ako ne racunamo izged hostesa). Iskljucili su sirene na automobilima. Provereno ;).

6 comments:

Veljko said...

Moram da priznam da ti onaj crni dzip bas lepo lezi :) (samo da izbacis onog cicu pored tebe :D )

I kola su super... kako ima da kupim onog Lexus-a nemas pojma...

Miroljub Radovanovic said...

Ej, ja sam ga prvi video ;)

Unknown said...

Lexus je napravio Batmobil... Samo jos da prodaju plast uz njega...

Ali da ti tchutchi dzipche... tchutchi ti.... :)

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, jedna Mecka dzip - uf, ne daje bila dobra. Cim usitnim pare, kupujem :D

Anonymous said...

Ako je ono hostesa pored Sime u Miniju onda su bas stedeli na njima ;)

A ni automobili nisu neki, to se vidja i na nasim ulicama :)

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, ta nije bila hostesa. Nego se zaglavila u miniju, nisu mogli da je izvuku ;)