Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Sunday, March 25, 2007

Srpska pesma daleko se cuje ;)

Iako smo ovaj vikend odabrali (citaj morali) da radimo, nasao sam vremena da malo obidjem robnu kucu "Beograd" a.k.a Macy's, da malo procunjam, vidim sta se moze pazariti i tako to. Doduse, vec sam jednom svracao te sam tako saznao da ko hoce, moze da dobije nesto kao gift card, vazi mesec dana i imas popust od 11% na svaku kupovinu u svakoj Macy's robnoj kuci.

Prvi put sam kupovao nesto sitno pa me mrzelo da trazim gde im se Visitor's center nalazi. A i uputstvo za nalazenje Visitor's centra je bilo tipa: "Ides pravo, nadjes 1.5 - ti sprat, prodjes standove sa parfemima, skrenes levo kod Albukerkija, pitas starosedeoce za pravac, ... i posle sat vremena ces naci - valjda :D.

Ovaj put, jelte, resim da to nadjem. Spremim vodu, hranu i preobuku za 2 dana te se upustim u avanturu ;). Dobro, nije bilo toliko strasno, nasao sam za 2 minuta Visitor'c center al' ajd sad ;). Udjem unutra, lik stoji za pultom i samo trazi neki dokument sa slikom na uvid. Pokazem mu pasos, on uzme da ga gleda, okrece, ne moze da procita ime zemlje jer, naravno, na koricama SR Jugoslavija pise cirilicom. Pita on mene koja je to zemlja. Ja sav ponosan uzviknem Srbija (, Srbija, Srbija!!!) ;). Tek ce ti on - aaa Srbija, znam jednu srpsku pesmu. Naravno, ja odmah pitam koja je. Racunam sad ce covek nesto da krene da recituje ili neki naslov pesme na nekom rdjavom srpskom. Kad covek zapeva :D!!! I to se vidi da zna da peva. Nazalost, nisam zapamtio reci, znam samo da je bilo nesto momce, devojce i tako to ;). Neka narodna srpska pesma. I lepo je otpevao, ima glas za pevanje srpkih narodnih pesama ;) Naravno nije otpevao celu pesmu, vec jednu strofu, mada je i to bilo dovoljno da me impresionira. Cak mu je i izgovor srpskih reci (na koji se on zalio kako ne zna bas da ih izgovori) bio savrsen. Sta reci - bio sam prijatno iznenadjen.

3 comments:

Veljko said...

E, pa da si znao pesmu pa da zapevas sa njim, dobio bi bar 3 kartice :)... a jel' si ti njemu onda otpevao neku njihovu? :D

biljak said...

Lepo lepo :)) Pa znas kako kazu: "Govori srpski da te ceo svet razume!" Da si dosao i rekao: "momce, dajder karticu!" - on bi te usluzio sa pesmom! :) Sto je doduse i ovako ucinio! ;))

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, nisam pevao, ne znam nji'ove ;)