Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Monday, March 19, 2007

246 - ti put

se parada odrzala u Njujorku. Poceli su u 11, bar je tako bilo najavljeno, a mi smo izasli negde oko 12:30-13:00 da vidimo sta se desava, da malo osmotrimo situaciju. K'o sto se vidi na slikama (ima i filmica, ali treba da ih malo smanjim i doteram a nemam vremena za to ;) ), bilo veselo. Koliko sam uspeo da vidim, svi su slavili. Ne samo Irci ili katolici, vec bas svi. Hehe, bio je i jedan crnac lica ofarbanog u zeleno. Zatim crnac u paradi nosi irsku zastavu. Svaki pub istakao irsku zastavu, mada neki nemaj veze sa Irskom ( na stranu sto sluze razvodnjen ginis - jel neko rekao Srbija do Njujorka? ). Malo gledali, malo slikali pa krenuli da i mi proslavimo. Sto bi se reklo "da odredimo red", "da ispostujemo domacine". Hehe, slika sa naseg malog doprinosa slavlju nema posto su mi se baterije u aparatu istrosile, a nisam siguran ni da li bi ih objavio i da je aparat bio funkcionalan ;).

Inace, svratili smo i u crkvu svetog Patrika. Bas velika crkva. Ja se i upisao u knjigu utisaka - naravno cirilicom :D. Mozes da zapalis svecu, al kao treba da ostavis prilog. Minimalni prilog 2$. I posle kazu da nasi popovi mnogo naplacuju. Ako nista, ovi nasi bar ne kazu koliki je minimalni prilog. ;)

7 comments:

Miroljub Radovanovic said...

Alo ljudi, pa gde su komentari. Evo Sima i ja osedesmo cekajuci da neko postuje

Unknown said...

Nema plavusa - nema komentara :)

Unknown said...

Pa radimo, "razbijamo" se - nemamo kad ni slike da vidimo... :D
[2 min kasnije] - Alo bre, kad te mooolim, stani jednom ISPRED fotoaparata!
E, a sto niste i vi ucestvovali u paradi, bas bi bilo cool ;), pa vise ste Irci nego ti crnci tamo... :)

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, ima pokoja slika kad sam ispred aparata ;). Ne valja se mnogo slikati. Kazu da kamera krade dusu ;)

Miroljub Radovanovic said...

Eh, ajde, bice i neka plavusa ;). Mada im je selekcija losa moram priznati.

Veljko said...

Ima Ksenija pravo, ovako si ti mogao da budes ko zna gde, skines neke bezze slike sa neta i okacis kao "ja bio", a ti se zabijes i udri po sierri :P

biljak said...

Dragi Majk (a i Simo, nerazdvojni druze dragog Majka ;)),

Pusti ti ove zle jezike, evo ja ti verujem da si tamo bio! Ako nista, imas Simu da potvrdi na svom blogu (sto doduse, nije uradio... hm ;))

Pored toga htedoh te pohvaliti i reci da pises bas onako lepe&poucne postove, pa jos i pracene slikama :) Ma milina za procitati! A to sto mi povremeno ne komentarisemo blagovremeno, to je samo jer su nas "stisli" na poslu! Ne zato sto smo zaboravili dragog Majka (i Simu, svakako)...

Pozdravce,
odoh-da-radim-CS-posao Bilja