Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Thursday, February 08, 2007

Sinoc nije bilo lose ;). Sima, Radivojevic, Brano i ja smo malo obilazili barove (komada 2) po NY. Hehe, pili smo i neko belgijsko pivo Delirium Tremens (valjda sam lepo napisao). Prvi bar je bio neko novo mesto gde se konobarice setaju u bikinijima, a koliko sam razumeo svako vece posle 9 ima i glasanje za najzgodniju konobaricu ;). Naravno, mi smo se gnusali takvog mesta tako da nismo sacekali izbor za miss (ko je rekao otisli smo na jeftinije pivo ;) ). Koliko sam primetio mesto je bilo puno poslovnih ljudi - kravata, odelo, cipele i naravno polugole konobarice.

Zatim smo otisli u neki belgijski (valjda) bar gde smo i pili to pivo Delirium Tremens :D. Sta reci, nije lose - za belgijsko pivo. Malo se posle i rasplamsala prica o (dobrim) srpskim obicajima i recima koje svaki stranac mora prvo da nauci ako zeli da govori srpski. Pretpostavljam da smo bili najglasniji u lokalu :D. Sve u svemu, bilo mi je extra. Doduse, preskocio sam par dogodovstina i par "dark secrets from NY past" koje sam saznao sinoc, al' ne ide bas da to ovde stavljam :). Nije nista strasno - mogu samo da kazem da je moj dozivljaj sa taksijem bio manje finansijski bolan :D.

5 comments:

biljak said...

E obradova me bas! Setih se dana kad sam usred Belgije i sama pila Dellirium Tremens (koliko me secanje sluzi, ima neki roze slon na flasi i podmetacima) - eeextraa pivo! Nama ga je tamo preporucio licno dekan univerziteta, pa ti vidi... ;)

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, case su bile sa ruzicastim slonovima ;)

Veljko said...

jel' to bilo pre ili posle Deliriuma? :)

Vladimir said...

ccc Pa jel ti radiš nešto osim što piješ. To si mog'o i ovde!
:)

gliba said...

Majk, pitaj Simu zasto i on ne pise o bikinijima nego samo o deda mrazovima, Neli Furtado i ostalim stvarima ... (gliba)