Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Saturday, February 10, 2007

Jutros sam se preselio iz hotela u stan - Executive Plaza, hehe, tako se zove zgrada. Stan, nije los, ima ogledalo preko celog zida tako da izgleda duplo veci, bracni krevet, kozna sofa i tako :).

Sinoc sam uspeo da odem u krevet na vreme - izbegao sam pijanku - hehe, samo tetki da dam lek i vracam se odma' ;). Al' zato veceras ... Videcemo sta ce biti :) Sva trojica smo kod Sime jos od 3 sata i "pripreme" su u toku. Treba da dodju Brano i Piter pa idemo negde na "kulturno uzdizanje" :).

6 comments:

Ubica Rinsa said...

Majk,
Ako je dozvoljeno fotografisati u tom PUB-u, mogao bi da nam dokumentujes te konobarice nekim fotkama.

Ubica Rinsa said...

Majk,
Imas li ogledalo i na plafonu. Pa to je stan predvidjen za odvajanje koske od mesa.

Miroljub Radovanovic said...

hehe, nema ogledalo na zidu

Nabavio sam danas racunar:D.

Ubica Rinsa said...

Majk,

Pa te Amerikanke su izgleda slobosnog duha kao Svedjanke. :D

Unknown said...

E, ako se odlucis da nam doneses nesto na poklon (jaaao, sto bi to bilo lepo :)), ja odma' da kazem da na mene ne moras uopste da se trosis... Ponesi mi samo to ogledalo iz sobe :)

Miroljub Radovanovic said...

Nesto cemo da smislimo :)