Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Tuesday, February 06, 2007

Put....

Putovanje - sta reci. Do Pariza je bilo dobro - prazan avion, prostora za noge - ja sam na 3 sedista :). U Parizu sam cekao 3.5 sata na let za NY. I tu vec krece...

Avion pun, sedista uzana, blizu jedna drugih, let trajao skoro 8 sati. Ma nikad kraja. Carinu sam brzo prosao i taman kad sam mislio da je mukama kraj pocese nevolje. Prvo me taksista odrao za voznju - samo da kazem da sam mnoooogo preplatio. Odmah sam se setio onih na zeleznickoj u Beogradu.

Kao slag na tortu - ulazim u hotel - stvarno dobar, nemam zamerke - i pokusavam da se prijavim, al' nema pasosa. U momentu sam pomislio da je ostao u taksiju. 3 me znoja oblise u sekundi. I dok sam ja preturao po rancu vise u ocajanju nego u nadi da cu naci pasos, recepcioner na srecu htede da mi da sobu posto je vec bila placena - a i zna nekog lika u Srbiji :). Vec sam i alarmirao Simu i htedoh da idem u policiju da prijavim, kad nadjem pasos - u rancu :D.

Sve u svemu - prvi dan odlican. Samo da dodam da smo vece zavrsili sa po 2 ginisa Sima, Aleksandar i ja :).

9 comments:

Unknown said...

He he, jel se secas iz Vodica kroz galaksiju.. saveta vanzemaljcima za prezivljavanje u Njujorku - zaposlite se kao taksista :)
Taj tvoj je vec dugo na Zemlji..

Ko zna na sta ces sve naici ti tamo u belome svetu...ali sta god da ti se desi, sta god radio (ili ti radili :) jedno je bitno - sve pisi na ovom blogu

Pozdravljam te, Majk :)
Katarina

pile said...

Iz aviona na pivo, cccc, crni miroljube sta ce ti majka recji:).
A ti vidi pa i sledeci put posalji poruku u 4 ujutro:).

pile said...

e, zaboravih da pitam, posto ginis u amerikama?

Unknown said...

He he, nema pasosa, panika, a? Joooooooj sto me to podseca na nekoga... Znam kakve su to muke... Daj posalji neke slike hotela, grada... skitaj malo (i gledaj da koristis metro, ne taxi :))
Pozz

Ubica Rinsa said...

Majk,

Sashij jedno pivo i u moje ime. Slucaj sa pasosem se desava zato sto i ti i Pile "uredno" slazete stvari .
PS da li si se konsultovao sa Aleksom oko toga sta treba poneti u USA na godinu dana. Verovatno bi on imao nesto da kaze na tu temu.

Pozdrav!
Stevan

Miroljub Radovanovic said...

Ginis je od 3 do 7 dolara. Naravno ima i skuplje, ovo su "socijalne" varijante. Slike ce biti cim nabavim racunar. Ne smem na ove racunare nista da kacim od usb - ova i ostale opreme.

biljak said...

E pa Majk,
nek si se ti nama smestio kako valja u tom belom svetu!
Nego, jedna stvar me cudi: uspeo si da pomenes taxi -> automobil (I presume ;))) - a da ne kazes nista o njegovoj marki, tipu, velicini, boji, spaneru, zupcastom necemu... Svake hvale vredno!!!

;) B.

Veljko said...

Pa, sve u svemu, lepo si putovao :P
(jer sve je lepo sto se dobro svrsi ;) )

Ajd' sad novi unos, nemoj da cekamo 3 dana da napises nesto... kako ti je na poslu (jel' setate na pauzi :) ), kako izgleda kancelarija, sa kim sedis u klupi, kakva je uciteljica, i tako to :)

Ubica Rinsa said...

Majk,

Jesi li upoznao spremacicu?