Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Tuesday, October 02, 2007

Reklamacija

Pre neki dan ispadne mi laptop i padne na receiver od bezicnog misa. Laptopu, sva sreca, nista, al receiver se iskrivio. I naravno, pocne mene to da nervira iako mis i dalje radi. Gledao ja to 1 dan i resim da kupim drugi (ovaj dam bratu). Elem, posle iscrpnog istrazivanja trzista resim ti ja da kupim neki logitech-ov mis (opet) Ultraovominionodvakomacetirigigahercanesto, pa jos pise Vista compatible. Jedva docekao da dodjem kuci da probam kakav je. Ustekam ja receiver u usb, krene prepoznavanje traje to nekih par minuta (Vista je u pitanju - ko je i izmisli m### ## ##egovu) i naravno kaze nema drajveraaa. Doduse uredno je prijavila da je konflikt zbog Logitech misa i da na sajtu proizvodjaca postoje drajveri. A ja ih vec imam na racunaru, od prethodnog misa. Ne budem lenj, odem ja na sajt, skinem drajvere sa sajta, za Vistu naravno, uninstaliram sa racunara stare, instaliram nove, krene opet prepoznavanje i opet ista prica - idi na Logitech sajt i skini drajvere. Vec pocelo oko da mi igra. Da ne duzim, posle istrazivanja interneta i 3 sistem restore-a (jer sam uspeo da skucam par puta laptop primenjujuci savete sa interneta vezane za ovaj problem - jednom cak ni tastatura ni touchpad nisu hteli da rade) i naravno 5 ( i slovima pet) izgubljenih sati (poceo u 19 digao ruke u 02) resim da probam da vratim mis i da uzmem nazad pare. Naravno, Vista compatible mis ni da bekne na Visti. Radio je jedino par puta u safe modu (hehe, prilikom restore-a). Doduse posle nadjem da je to 2.4Ghz valjda frekvencija za bluetooth mada na misu, kutiji i uputstvu ni jednom nije pomenuta rec bluetooth. Vista ima problema sa drajverima za neke bluetooth uredjaje - jednostavno to ne radi sa njenim drajverima. Naravno pokusavao sam i to da nateram jedno 5 dana da radi cim sam kupio laptop jer imam tzv bluetooth dongle al to je vec druga prica (vezana za mobilni koji je jos uvek u stanju vegetiranja). Postoje, naravno, drajveri za bluetooth koji rade, al treba to platiti ;).

Elem, spakujem ja razbucanu kutiju, sve papire i mis u kesu i od rane zore krenem da smisljam taktiku - kako da nastupim, kako da pocnem "svadju" ako nece da daju pare nazad, dal da prvo dignem dreku pa onda da bijem ili obrnuto - sve uobicajene pripremne radnje kao prilikom reklamacija u Srbiji. Dosao na posao i samo gledam kad ce sat da otkuca kraj. A vreme prolazi polaaaaakooooo. Uzas :). Nekako privedoh radni dan i onako pun adrenalina krenem u prodavnicu. Dodjem tamo, dobar dan, dobar dan, ja dos'o da vratim. - Sto vracate? - Ne radi na Visti. - U redu, izvolite pare. I kraj. Ni minut nije trajalo. Nista objasnjavanje, ubedjivanje, pretnje inspekcijom :). Milina jedna. Sta reci - divota. Naravno uzeo sam drugi mis - isti kao onaj prvi sto sam zeznuo. Provereno radi :). Ne bi ga menjao ni za sta na svetu (jes da je mis a ne slon*)


*za neupucene - obavezna lektira pogledati crtac slonce Cira

7 comments:

Ubica Rinsa said...

Al' si ga 'opravio! :D
Kazem ti ja da vi Radovanovici volite da cackate tamo gde ne treba!
Radoznalost vam ne da mira.
A da je Vista njesra, jeste!
Nego, kada si pomenuo sistem restore, setio sam se mojih prvih Quake3/CS koraka :) Na slican nacin sam i ja samarao racunar kada me dohvati Phobos ili Terorosti.

Veljko said...

Hehe, nije to losa fora sa reklamacijama. Jedan drug (Srbin naravno :)) kada je otisao da studira u US imao samo neki bedni racunar. A neka nova super mega turbo igrica se pojavila koju je MORAO da igra. I doseti se on kako su Ameri naivni i ode u prodavnicu uzme naaajskuplju graficku kartu koju su imali. Rok za vracanje 2 nedelje. Presao igru za 10 dana, i vratio karticu, oni mu vratili pare. Svi srecni, svi zadovoljni :)

Anonymous said...

Hehe, mogao bi da preimenujes ovaj blog u "Mikine hardverske avanture" ;)

Miroljub Radovanovic said...

Jeste, imaju oni te fore. A posle sve te vracene stvari mozes da kupis online na aukcijama jer im je originalno pakovanje rastureno a cena krene od 1$. Ja se jedno vreme zanosio da kupim neku bluetooth slusalicu, imali par komada onih sto regularno kostaju preko 100$ al posle gledam, sta ce mi pa nisam ni licitirao :).

Miroljub Radovanovic said...

@mmr, hehe, ako nastavim da cackam mozda i promenim naziv u bigmajk's hardware graveyard ;).

biljak said...

Pih, pretece me Milan, a bas htedoh isto predloziti! :)))
Ali me nasmeja extra, setih se lepih nasih starih sintagmi ('poce oko da mi igra' :))))

Anonymous said...

врло занимљиво, хвала