Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Sunday, October 07, 2007

NY, 4AM

6 comments:

Ubica Rinsa said...

Miroljube bekrijo,
sve si pare popio!

biljak said...

hm hm... cini mi se da bi dobro dosao neki comment gospodina autora - nekako ne znam gde da usmerim paznju o.o ;)

Veljko said...

Pa ja se dvoumim da li je na ovoj slici bitno to sto ga ovaj tip ovako pipa oberucke, ili ovaj sto im svira tamburu na uvce ... i sve u 4am... :)

Unknown said...

Ako je na slici ono sto se meni chini, tek onda mi nista nije jasno :)
Drugari, ja mislim da se Mika ni ne seca sta se zbilo, nego ceka da mi damo neki komentar tipa: "Jao, sto zanimljivo ovo kao radite to-i-to..." pa da mu pomognemo u prisecanju ;)

Miroljub Radovanovic said...

hehe, ksendzo u pravu si :D

Dragan Simovic said...

Izgleda kao da Mika drzi u levoj ruci veliku glavicu luka, los je snimak ne vidi se dobro :)