Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Wednesday, August 01, 2007

Slušajte druže, možda ste dobili pogrešan broj...

Poceli poslednjih nekoliko dana da me smaraju preko telefona. Zovu i kad se javim te cuju da sam musko krenu:

glas:
Dobardangospodine<nesto_nerazumljivo>
(Ovo je inace, za one koji ne znaju, fora iz 4. osnovne kad prozivas devojcice a ne znas kako se zovu.
Da vidis koja ce se okrenuti. "Hej ANNA" ili nesto slicno, nerazumljivo, sto moze da zvuci kao Milena, Jelena, Biljana, ... Uvek se nadje neka koja se okrene i komentarise kako se ona ne zove
tako vec drugacije ;). Pa nastave

glas:
Kakosteodavnosenismoculistaradite?

ja:
qliram (hehe, klimas glavom i govoris jeste, jeste).

glas: Zovemovasdavasobavestimoonovombrojucasopisa/
bezobraznojeftinojponudiusisivaca/samozavasspecijalnojponudi...

ja<smoren> :
"Izvinte, a koga vi trazite".

glas:
Pakakokogapavasgospodine<nesto_nerazumljivo>

ja:
Aaa, gospodina <nesto_nerazumljivo_2>, e on nije tu, odselio se.
(Sad covek bi rekao da je tu kraj. Al ne lezi vraze.)

glas:
Epazaonamjedatocujemoadaliviimatepreko18godina

ja:
Da

glas:
Pamozetelimisamodatiadresudavamposaljemobesplatanprimerakovoga/onoga/necega.

ja:
Ali ja necu da kupim to.

glas:
Samovimenidajteadresuinistanebrinitesvecedastigne.

ja:
Ali stvarno necu nista da kupim, a osim toga, ako je prethodni gospodin sa ovog broja bio vasa verna musterija sta ce vam onda moja adresa

glas:
HVALAZBOGOM

Pa zar sam ja kaonjihovavernamusterija zasluzio da mi tako odgovore na kraju ;)

4 comments:

Dragan Simovic said...

E, pa hoće centrala da pogreši jednom, ali ne sto puta :)

Anonymous said...

Ma to te neke ribe zovu da ti cuju glas, a ti tako... ;)

Miroljub Radovanovic said...

Eh kad bi bilo tako al nije. Bagra je to, pokusava od sirotinje da iskamci i poslednji dinar ;)

Ubica Rinsa said...

Gde je proslonedeljni post MIroljube!