Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Tuesday, August 28, 2007

Six Flags

U nedelju smo isli da se malo provedemo. Zapucamo u zabavni park Six Flags Great Adventure. Da malo vidimo na sta lice ti nji'ovi rolerkosteri. Prvi put sam se vozio na takvim stvarima i sta reci - odlicno, neverovatno, zapanjujuce,... :). Probao sam samo 4 voznje (jbg, posle rucka nisam hteo da rizikujem da pravim mesta u stomaku ;) ). Prvo je bilo Kingda Ka. Sednem ja u "vozic", vezem se, opasaci, pritezaci i ostale z#$%bancije, sve mislim sta tu ima strasno. Voznja na ovom je jednostavna. Nema tu nesto mnogo zavijutaka, spirala i slicnih stvari. Al' za 3.5 sekunde od starta vec ides brzinom od 206 km/h i penjes se na 139 metara da bi se odmah srucio nizbrdo usput praveci spiralu. Hehe, sta reci, kad me zakovalo za sediste bilo je "Majstoreee, stan' da sidjem, zaboravio sam fdaaefedffm daodvf" ;). Da ne pricam kad je krenuo da ponire i jos da se uvrce. Opstenarodno veselje. Adrenalin skocio. Al bilo extra ;)

Onda malo da prekratimo vreme pa The Twister. Kao ogromna ljuljaska (za jedno 40 ljudi), sa tim sto se i sediste ljuljaske vrti oko svoje ose. Malo ti se slije krv u glavu dok stojis naglavacke, al valjda tako treba ;).

Pa onda dodje na red The Great American Scream Machine. Nije bilo lose, bilo par momenata interesantih, cak i jedna mnogo dobra slika (koju trenutno nemam, ali postovacu za par dana). Pocetak je interesantan jer se penje jedno 30 sekundi i to bas polako, da imas vremena da razmislis dal je pametno sto si uopste seo na to ;).

Onda na red dodje Superman Ultimate Flight. Sedis, bolje reci lezis u sedistu i letis kao Supermen. Lezis na grudima i samo treba ruku da ispruzis i isti Supermen. Lezis na grudima, a drze te osiguraci da ne ispadnes sa rolerkostera. Hehe, ni malo nije sve jedno kad krenes kao Supermen da ponires prema zemlji pa se "izvijes" ka nebu i par puta okrenes oko svoje ose :D. Bas kao i Supermen.

Onda je dosao na red, jelte, rucak pa sam ja odustao od ostalih. Nisam bio rad da testiram kako ce mi stomak reagovati. Doduse, provozao sam se i na Congo Rapids. Sedis u ogromnoj gumi i kao plovis rekom. Imaju i brzaci. I taman pri kraju kad sam pomislio da cu suv izaci - tras, poslednji brzak i voda na mene :D. Hehe.

Sve u svemu nije bilo lose :). A slike za par dana. Samo da dodjem do aparata.

4 comments:

Veljko said...

Eto - jedina stvar koja ima u toj Ameriki a da vredi - rollercoaster... eh ... eto to bih bas probao. Cudi me da niste otisli ranije. Ove voznje zvuce fenomenalno !

Miroljub Radovanovic said...

I jesu fenomenalne :D.

Anonymous said...

WOOOOOOOOOW! Hrabro, hrabro.... Sad te evo gledam drugim ocima! ;)))
I ja bih to rado probala, mada mi se i na budjavoj 'Balerini' slosi! :)

zagyrow said...

Mislim da ljudi malko polude kad predju odredjeni broj godina...Verovatno da sam i ja sad u tim godinama (30+), al jebes ga kad ovde u Bg nema taj vozic....


Dule Buncic