Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Sunday, February 18, 2007

Windham

Subota. Brano, Sima i ja se dogovorili da odemo u ski centar Windham. Njih dvojica da se skijaju a ja da slikam. Sima i ja smo ustali u 5 ujutro da bi stigli do 7 do Hobokena - cetvrti gde Brano zivi. Stigli smo tamo malo pre 7 i posto se Brano jos nije pojavio a glad pocela da me mori ;) ja u Dunkin' Donuts narucim Maple Cheddar Breakfast Sandwich. Uf, pojeo sam TO ali samo zato sto sam bio ekstremno gladan. Nesto najgadnije sto sam u zivotu jeo. Bilo je gadnije i od piletine premazane nekim slatkim sosom - razmisljao sam da operem taj sos, ali posto sam uzeo samo dva mala parcenceta stisnuo sam zube i junacki izdrzao.

Elem, stigli smo u Windham posle jedno 2 sata voznje. To je u stvari jedan mali gradic (da ne kazem selo) i ima taj ski centar i nista vise. Tamo nas je sacekalo sigurno 2k (ako ne i vise) skijaca. Simi i Brani je trebalo sat vremena samo da iznajme opremu.

Dok su oni skijali ja sam kao obilazio okolinu i pravio slike Windham slike. Usput svratim da pojedem nesto i uzmem cheeseburger. Naravno, bio je zamotan u celofan tako da nisam video sta kupujem. Mogu samo da kazem da se vodila teska borba izmedju tog cheeseburger - a i ONOG iz Dunkin' Donuts, ali cheeseburger je zauzeo drugo mesto - sta da kazem, bio je malo jestiviji ;). I tako, ja malo setao i slikao, Brano i Sima se skijali.

U medjuvremenu je dosao i Mike Reynolds da malo okusi staze Windham-a - sta reci, velika faca :D. Vozio je cak iz Filadelfije na Branov poziv. Ostavio je stvarno pozitivan utisak na mene. (Da ne kazem siri pozitivnu energiju ;) ).

Posle njihovog skijanja smo seli u neki restorancic na po casicu razgovora i da nesto zamezetim. Kako me je taj dan krenulo, pretpostavio sam da i 3-ci put nema sanse da me omasi tako da nisam bas mnogo zagledao jelovnik, te narucim neka pileca krilca (malu porciju) - racunam bice malo krilaca pa i ako budu gadna izdrzacu nekako. To je bio N A J B O LJ I obrok sto sam imao u USA za ove dve nedelje. :D:D:D:D:D:D. 5 smajlija. 5 bambi poena. Savrseno. Plus sto mala porcija i nije bas mala, a i pileca krilca su bila bas mesnata. Jedva sam pojeo. Kao slag na tortu trebao je da bude i vatromet. Mislim, bio je, ali sta reci, prvo su 5 minuta ispaljivali jednu po jednu raketicu, a tek kad su se, pretpostavljam, smrzli rese da ispale sve od jednom. To je vec licilo na malo ozbiljniji vatromet. Al' nema veze, pileca krilca su zasenila sve ostalo :)

3 comments:

Veljko said...

Pa maple sirup vazi za poslasticu a ti tako :D Moras malo da prosiris horizonte po pitanju ukusa - sta ces da radis kad odes u neki fensi restoran pa posluze neke puzeve ili slicno! :P

A sto se ti inace nisi skijao? Ili bar klizao? Vidim ima tamo i klizaliste koje, btw, kosta isto koliko i ovo nase u bg-u :(

Nastavi da uzivas :)
Ajd' uzdravlje

Unknown said...

E, a sto smo se mi pre neki dan najeli cevapa kod "Cice", mmmmmm... :P

Miroljub Radovanovic said...

Ma kakav bre maple sirup. Mozda je to njima poslastica, ali meni bilo muka :). Sama pomisao na slatko meso mi je strana ;).

Juce smo bili da vidimo statuu slobode. Bice slika sutra ili prekosutra.