Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Wednesday, February 21, 2007

Ash Wednesday

Krenem ti ja jutros na posao, dodjem do lifta, kad pred liftom stoji devojka a na celu kao da ima tetovazu (bila je crnkinja tako da je licilo na tetovazu :) - nista rasisticki, a bilo je i malo zamrljano). U sebi pomislim - "Ko zna na kakvim je drogama ili mozda pripada nekoj sekti - al' ajd sad, Njujork je veliki grad, mozes svasta da vidis." Cak sam bio ubedjen da ce na 30+ sprat - tamo je MTV - tamo idu svi "cudni" sto udju u lift ;). I dok sam ja tako u glavi prebirao cime se sve drogira/kojoj sekti pripada, naidje cicica od jedno 55-60 godina (belac) sa crnim krstom na celu. "Hm," - pomislih u sebi - " mozda devojka i nije narkoman/sektas, mozda je danas neki verski praznik?". Naravno, u kancelariji su mi objasnili da je danas bio Ash Wednesday katolicki praznik.

2 comments:

misirac said...

a bre,ko te pita za celo:), jel licila na nesto:))

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, nije licila ni na sta.