Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Sunday, November 25, 2007

Opet malo "sam svoj majstor"

U sklopu praznika (Thanksgiving) i americke tradicije nenormalnih popusta u ovo vreme, a videvsi neverovatnu cenu od 50$ za 2x1GB (za neupucene 2 modula od po 1 gigabajt :) ) resim da to narucim i instaliram. Ionako odavno nisam pokvario nista od tehnike ;). Naravno, alat - komplet odvrtaca (da ne kazem srafcigera) sam kupio pre par meseci. Mislim, kako mogu da dozvolim da MOJ laptop ostane neotvoren. Tad sam ga samo otvorio i (uspesno) zatvorio. Cisto da me zelja mine, da vidim sta je unutra. Doduse i memorija je bila u planu al' tad sam odustao (moguce da je cena od 200$ imala nesto sa time :) ). Elem, prezalim ja to sto cu staru memoriju (2x512MB) morati da bacim jer je ona PC2-4200 a nova PC2-5300. Osim toga, samo dva mesta u laptopu za memoriju postoje tako da nisu moguce akrobacije za 3GB :). Narucim memoriju (free shipping naravno - nije mi bas gorelo pod nogama da dam 15+ dolara na troskove slanja). Stigne to posle par dana (iznenadio sam se kad mi paket stigao - nije proslo ni 3 radna dana od narucivanja). Otvorim paket - unutra upakovano 2x1GB :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D. Posto sam krenuo u kupovinu, leba i s' leba sto se kaze, smandrljam to nekako, pola stvari pozaboravljao. Al nema veze, kupicu drugi put. Ne moram bas svaki dan leba da jedem ;). Bre jedva cekam da dodjem u sobu i raz****m laptop :). Instalacija nikad laksa. Evo malo slicica da ilustrujem tok operacije. Izvadio stare, stavio nove module, pritegao SARAF :), upalio masinu. I nistaaaaaaa. Ni da mrdne od bios-a. Nista, ajd, da ne pocinjem da se nerviram prerano, udjem u bios, vidim da je prepoznato 2GB, snimim za svaki slucaj i izadjem. I proradi. Hehe. I to proradi osetno bolje. Vista se podize (subjektivno) skoro duplo brze nego sa 1GB. Prozori se otvaraju skoro trenutno. Fercera opasno, da kucnem u drvo :). A vala i bio je red da nesto ne pokvarim. I meni moz nekad da se omakne :). Doduse, ostadoh sa 2x512MB u rezervi al dobro. Mozda zatreba. Gledao sam da ih oglasim na ebay-u na prodaju al nece bre niko da kupi 512 za laptop. Mozda, ako imam srece prodam za 7-8$. Za te pare neka stoji u fijoci :).

2 comments:

Ubica Rinsa said...

Majk, ti si matematichar. Valjda znas da svako pravilo ima neki izuzetak (ono... pravilo vazi izuzev za to i to ili u izuzev u tim i tim uslovima) To sto je tebi proradio laptop, e to je izuzetak! :D
Pozdrav!

Miroljub Radovanovic said...

I corava koka ubode zrno ;)