Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Saturday, July 07, 2007

Nezgodacija

U petak iz Beograda doslo njih cetvoro na FNXU. Medju njima i moj brat, te resim da dodjem u subotu da se vidimo. Ustanem ja u subotu, doruckujem, spremim se, obavim posla za vida sto se kaze, te polako krenem. Javim bratu u 10 da cu stici do 11. Stignem u Conshohocken i resim da prvo natocim benzin pa tek onda da svratim do hotela gde su oni smesteni. Dodjem na pumpu. Dobar dan - dobar dan, ja dos'o da natocim benzin. Koliko - do vrha.

Natoci pumpadzija, ja platim i da udjem u kola da krenem - ne mozeeee. Ostali kljucevi u bravi, neko zaboravio, hehehe, pa se auto automatski zakljucao. U kolima sve - telefon, laptop, dokumenta. Jedino novcanik kod mene. I sta cu - zamolim coveka da se posluzim telefonom. Prvo pozovem agenciju od koje je auto iznajmljen - mozda imaju rezervne kljuceve. Nemaju, naravno. Oni me upute na AAA (ako sam ja dobro razumeo nesto slicno nasem AMS), posto je, jelte, njihova pomoc na putu vec placena i oni resavaju takve stvari. Kazu, stizemo "under 75 minutes".

Dobro, ajde da vidimo i to cudo. Naravno, mobilni mi u autu, ne mogu nikome da javim da kasnim. Proslo DVA SATA, njih nema. Zvezda pripekla, nigde lada nema. Klime nema na pumpi. Pozovem ja ponovo, kazu stize za par minuta, izgubio se covek. Ok, ajde, desava se, da poverujem. Posle 15 minuta zvoni telefon - kaze stize za 30 minuta. Veselje, sta ces :D. Krenulo me ;). Nekako stigne "majstor" - pravdao mi se posle da mu je prvi poziv bio otkazan, laze - vidi se na prvi pogled ;).

Sad mene zanima kako ce on to da otkljuca. Cenim ima neki racunar, pa ce da se nakaci, da uhakuje nesto i da otvori racunar. Kad "majstor" vadi iz kamiona plasticni klin i zicu za armaturu, popularnu desetku :). Zabi klin u vrata, napravi prolaz, gurnu zicu, podize bravicu iznutra i otvori auto. Da sam znao da je takva mudrost, mogao sam to i sam da uradim. Al' jbg, onda ne bi cekao na suncu 3.5 sata te bih tako bio uskracen za jedno, pa mogu slobodno reci, nezaboravno iskustvo :). Ne racunam to sto moji nisu znali gde sam i sta je sa mnom iako kasnim vec 3.5 sata a nikome se ne javljam (11 propustenih poziva)

8 comments:

Ubica Rinsa said...

Kako je Chupinjo podneo put? Znas li da ga Jovica zeza za mesto u kom se nalazi firma. Naime, ime mesta kao da je ime nekog indijanskog rezervata. :)
U sredu uvece smo Joca, Jovic, Chupinjo i ja izasli na pivo i razglabali o dozivljajima iz Studenjaka. Nasvise smo se smejali pricama koje su vezane za Necu Hitlera. Posle piva smo se ispozdravljali i rastali i Joca i ja krenuli istim busem na NBGD, kad u autobusu Neca-Hitler :))) Mislim da ti je poznat gaf kada je Komarac pokazivao "carape" Neci-Hitleru. Ja onda pozovem Chupinja i kazem da sam sreo Necu koga smo pominjali malo pre toga. Lepo smo se bogami smejalli Hitleru.
Drugi put kljuc sa sobom

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, Neca-Hitler. Evo i ja se sad prisecam dogodovstina, hehehe.

Unknown said...

Super utrenirani majstori spremni za svaku nevolju na putu... Lose lazu ali zato super obijaju kola... :D

Miroljub Radovanovic said...

Ma bagra bre, zaglavili garant negde na pivu, a to sto je meni ćela izgorela na suncu - nikom nista.

Ubica Rinsa said...

Proveravas li mejl na veratu? Pratis li one zezalice sto ti saljem?

Veljko said...

Auuuuu, pa ja tek sad vidim da nisam napisao komentar na ovo tvoje! A tako sam se slatko nasmejao :)))

E, pa Majk, bas si se lepo proveo :) problemi sa kolima sve bolji i bolji... sledece je da nekako ostanes zakljucan u kolima a kljucevi i mob ti ostanu napolju :D hehehehhe
a znao sam da ti se nekako ne svidjaju kola, samo nisi znao kako da ih najefikasnije demoliras a da ne platis stetu :)

biljak said...

Eeee, srusi ti nama svaku ideju o Americi kao o jednoj organizovanoj zemlji u kojoj sve sto je super-urgent se bas tako i resava!
Mada, mozda su oni u auto-moto-savezu skontali po tvom izgovoru da si neki euro-istocnjak, pa su resili da ti daju posebno sporu uslugu - cisto da se osecas kao kod kuce! ;)))

Miroljub Radovanovic said...

Hehe, mozda su ogranak AMSS-a ;)