Miroljub Radovanovic's Facebook profile

Thursday, June 28, 2007

Muke sa prevozom ;)

Pre neki dan, utorak, krenem na posao, dovezem se do Conshohockena, parkiram pred prodavnicom, da kupim da jedem leba ;). Uhvatim se za dzep, nema novcanika. Zaboravio u stanu. E sad, do stana ima jedno sat vremena voznje. Racunam, nema veze, nije mi prvi put da gladujem ceo dan, a sta ce i da mi fali, hehe. Izdrzacu nekako do vecere. Prodje citav dan, ja gledam u sat, cekam 6 da izadjem. Krenem kuci, racunam, malo da zgazim po gasu pa da stignem ranije, kad imam sta i da vidim. Provalim da sam kontra gledao merac goriva i da mi gorivo nije na maksimumu vec na minimumu Jos malo pa rezerva. Oladio sam se. Para nemam, na autoputu, ne mogu da okrenem da se vratim do firme. I sta cu, iskljucim klimu (dobro, ne bas skroz ;) ), gas pritiskam samo kad moram te nastavim polako. Kad se upalila crvena lampica kao da je sunce pripeklo u autu. Znoj me obliva. Ladan ;). Ne znam gde pre da gledam, dal' u lampicu dal ispred sebe :D. Sta reci, imao sam srecu da sam stigao do stana pre nego sto je nestalo goriva. Imao sam i dovoljno da odem i do pumpe (bila je blizu i sve nizbrdo ;) ).

3 comments:

Мукајло said...

Dobro je, ja se vec uplasio da ces da zaglavis u nekoj ozloglasenoj cetvrti Wilmingtona :)

Miroljub Radovanovic said...

hehe, pogledaj statistiku za wilmington. Sastav stanovnistva i kriminal

Veljko said...

Uh, ako sad taj dan nisi smrsao nikad neces :D

Moras to malo cesce... jos da je bilo pesacenja + guranje auta... gde ces bolje rekreacije... vratio bi se u bg kao brus li :)